Рейдова перевалка зернових виросла на тлі падаючого експорту
- Ігор Гошовський, Засновник Food&Agri PR
- 17 лютого 2021
У фокус учасників ринку дедалі більше потрапляє сегмент рейдової перевалки.
5 трендів річкової логістики України 2020 року
- Андрій Муравський, головний редактор Agrologistyka.in.ua
- 02 лютого 2021
У минулому році річкові перевізники зіткнулися з гострим дефіцитом вантажів, значно нарощували об’єми свого флоту та інвестували у напільні склади. У той же час лобі трейдерів виявилося сильнішим за лобі перевізників в змаганні довкола «річкового» законопроекту.
УЗ має бути регулятором мінімального тарифу на тонну
- Сергій Кириленко, експерт ринку залізничних перевезень
- 01 лютого 2021
З 1 лютого 2020 року АТ «Укрзалізниця» знижує добову ставку плати за використання вагонів компанії.
Як «річковий» закон відобразиться на ринку річкових перевезень
Конкуренція між судновласниками на річковому ринку вигідна великим зернотрейдерам
Як приймали законопроект про Внутрішній водний транспорт
- Олексій Вадатурський, гендиректор НІБУЛОН
- 03 грудня 2020
Прийняття законопроєкту №1182-1-д свідчить або про кричущу непрофесійність керманичів транспортної сфери України, або про їх державну зраду - стверджує Вадатурський в ексклюзивній колонці для сайту "Агрологістика"
Гостра конкуренція за вантажовідправника розпочнеться у лютому
- Андрій Соколов, директор з розвитку Stark Shipping
- 24 листопада 2020
Ймовірно, як трейдерам, так і портовим терміналам вже зараз необхідно переглядати бюджети на наступний рік і готуватися до меншого об'єму роботи.
Експорт зерна з Київщини річкою – можливості та перешкоди
- Андрій Муравський, головний редактор Agrologistyka.in.ua
- 12 листопада 2020
На Київщині достатньо інфраструктури для відправки зернових річковим флотом. Так, перспективи є, але далеко не райдужні. Спробуємо пояснити чому.
Швидкість завантаження зерна до контейнера буде збільшуватися
- Сергій Щербань, директор «Білозаводського елеватора»
- 26 жовтня 2020
Чому зростає попит на такі перевезення і які особливості завантаження зерна саме у контейнер
Нові технологічні рішення при перевалці стають вирішальним фактором
- Андрій Харченко, заступник директора «Аскет Шиппінг»
- 13 жовтня 2020
Заступник директора з регіонального розвитку стивідорної компанії ТОВ «Аскет Шиппінг» Андрій Харченко в ексклюзивній колонці для сайту "Агрологістика" стверджує, що в умовах загострення конкуренції нові ефективні технологічні рішення стали вирішальним фактором для зростання
На що перетворюються українські агрохолдинги
- Ігор Гошовський, Засновник Food&Agri PR
- 06 жовтня 2020
Майже половину EBITDA «Кернел» згенерувала власна логістистика і трейдинг (торгівля), тоді як безпосередньо сільське господарство лише близько чверті.
Херсонський порт «зерновий хаб»? Забудьте
- Андрій Муравський, головний редактор Agrologistyka.in.ua
- 14 вересня 2020
Нещодавно «АМПУ» підготувала проект наказу по морському порту Херсон, де однозначно створюються умови, що обмежать можливості для бізнесу, а інвесторам, що вже вклалися у річкові перевезення вказується «на вихід».
Як МІУ тисне на крупних інвесторів річкових перевезень
- Костянтин Ромашко, гендиректор United Barge Company
- 27 серпня 2020
Керівництво «Юнайтед Барж Компані» та «Річморлогістика» у зверненні до Президента України Володимира Зеленського та Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля стверджує, що зіткнулося з тиском з боку влади та спробами МІУ змінити правила роботи на ринку.
Чому 2020-й увійде в історію як прорив на залізниці
- Ігор Гошовський, Засновник Food&Agri PR
- 27 серпня 2020
В УЗ з'являться шанси зберегти значну частку ринку за собою лише за наявності професійного менеджменту, готовності інвестувати значні кошти в модернізацію рухомого складу, умінню знаходити спільну мову з приватними клієнтами та переформатування в головах начальників дільниць та інших співробітників.
Головні тренди річкових перевезень 2020 року
- Андрій Муравський, головний редактор Agrologistyka.in.ua
- 26 серпня 2020
Головні гравці розвивають річковий флот і будують його з "прицілом" на роботу саме в умовах рейдової перевалки. До того ж, флот стає все більш крупним.
РРМП - сервісний продукт, необхідний ринку
На нашому ринку логістики зернових існує потреба швидкої доставки вантажу в порти