Нові технологічні рішення при перевалці стають вирішальним фактором

Заступник директора з регіонального розвитку стивідорної компанії ТОВ «Аскет Шиппінг»  Андрій Харченко в ексклюзивній колонці для сайту "Агрологістика" стверджує, що в умовах загострення конкуренції нові ефективні технологічні рішення стали вирішальним фактором для зростання

Зниження врожаю зернових в новому сезоні стало викликом для всього ринку - і для тих, хто вирощує та експортує пшеницю, кукурудзу, ячмінь, шроти, і для тих, хто відправляє цей вантаж в портах. В цих умовах важливі всі фактори, які впливають на вартість послуг для клієнтів, на собівартість доставки і перевалки зернових.

Один з таких факторів - це застосування сучасної техніки, яка б забезпечила високу швидкість перевантаження і при цьому була економічною. Ми підходимо до розробки техпроцесу і підбору техніки грунтовно, з урахуванням структури вантажопотоку, характеристик вантажів і транспортних засобів. У компанії давно прийшли до висновку, що для досягнення кращих результатів необхідно не просто вибрати обладнання з наявних «на ринку», а проектувати і замовляти техніку безпосередньо під потреби виробництва.

У новому сезоні ми продовжуємо модернізувати свою перевантажувальну техніку. Так, в цьому році регіональний ринок збільшив пропозицію експортних харчових вантажів.

Якщо за весь 2019 рік нами було відвантажено на експорт близько 50 тис. тонн харчових вантажів, то з початку цього року стивідори «Аскет Шиппінг» вже відвантажили 70 тис. тонн, а до кінця 2020 року ми плануємо довести відвантаження насипних харчових до 100 тис. тонн. Очікуємо, що наш річний обіг експортних харчових вантажів в Бердянському морському порту зросте вдвічі.

Очікуємо, що наш річний оборот експортних харчових вантажів в Бердянському морському порту зросте вдвічі.

Однак для перевалки макухи, шроту потрібна дещо інша техніка, ніж для обробки зерна, це технологічно більш складні, в'язкі продукти. Для прийому вантажу з автотранспоту ми спроектували пересувні приймальні бункера не із шнековим, як використовували раніше, а зі скребковим робочим органом. 

Завдання полягало в тому, аби створити таку машину мобільною і маневреною на причалі, з одного боку сумісної з мобільними суднонавантажувальними конвеєрами, а з іншого боку - здатну приймати зернові та харчові вантажі від різних типів самоскидів і автопричепів.

Продуктивність роботи нової машини мала забезпечувати завантаження наших голландських суднонавантажувачів, які при швидкості конвеєрної стрічки 3 м / сек вантажать на судно до 300 тонн / год.

Ми провели роботу з фахівцями українського машинобудівного заводу «Витязь» і спроектували машину, в яку заклали необхідні технічні рішення. Також було вирішено завдання збереження вантажу, зменшення енерговитрат і зниження собівартості при експлуатації техніки.

Перші машини, побудовані за проектом «Аскет Шиппінг», вже почали роботу в Бердянському морському порту.

За нинішніх умовах нестачі потужностей зі зберігання із перевалки зернових тахарчових вантажів в українських портах немає. А це означає, що конкуренція посилюється, і стивідорам необхідно докладати більше зусиль для того, щоб український клієнт отримував найкращі умови для експорту. Гнучкість і можливість запропонувати ринку нові ефективні технологічні рішення можуть мати зараз вирішальне значення.

Андрій Харченко, заступник директора з регіонального розвитку стивідорної компанії ТОВ «Аскет Шиппінг»

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-канал