РРМП - сервісний продукт, необхідний ринку

Для можливості ведення успішного бізнесу будь-яка залізнична компанія в світі повинна пропонувати сервісні продукти, що задовольняють попит на відповідних ринках. Зараз на нашому ринку логістики зернових існує потреба швидкої доставки вантажу в порти, щоб на рівних конкурувати на світовому зерновому ринку. Для розуміння важливості завдання, в 2019 році експорт зернових приніс Україні 9,8 млрд дол.

Коли у наших конкурентів існують сервісні продукти надійної, швидкої і точної доставки зерна в порти, створення подібних сервісів на українській залізниці є завданням економічної безпеки України. Чому на приватній залізниці США існує сервісний продукт перевезення зернових під назвою GrainExpress? Цитую умови: 90 вагонів складу поїзда, 15 годин навантаження, можливість використання вагонів різних власників в поїзді.

У наших реаліях таким сервісним продукт перевезення зернових вантажів є РРМП. Рух маршрутних поїздів за розкладом приніс доходних надходжень АТ "Укрзалізниця" близько 207 млн. грн за 2019 рік. Цей фінансовий результат можна назвати одним з найбільш успішних комерційних сервісних продуктів в історії українських залізниць. Ще потрібно сказати, що вантажовідправники аграрної продукції платять за перевезення і так одну з найбільших цін на ринку перевезень вантажів, а якщо додати до тарифу ще 20% надбавки - виходить украй висока ціна за перевезення.

Ось тільки в продукті GrainExpress компанії CSX Express все навпаки - вантажовідправники отримують стимули, які перетворюються в тарифні знижки при регулярному русі.

Кожен платить свою ціну, і кожен ринок має право на існування. РРМП - сервісний продукт, необхідний ринку!