Завдяки Угоді перевалка в річкових портах може зрости на 1 млн тонн упродовж наступних 5 років, а перевезення судами класу "річка-море" - подвоїться.
В 2021 році учасники ринку річкової логістики нарощували доставку зерна баржами з морських портів на рейд, стрімко збільшили перевезення зерна в 4-му кварталі, почали формувати більші барже-буксирні склади, а головним вантажем стали будівельні матеріали.
Михайло Різак, заступник гендиректора компанії “НІБУЛОН” в колонці для сайту "Агрологістика" про колізії та прогалини запропонованого МІУ проєкту Порядку ведення Реєстру об’єктів інфраструктури внутрішніх водних шляхів.
Директор компанії "Вілліта" про враження бізнес спільноти від "річкового" закону, а також про те, чому всім операторам річкового флоту необхідно об'єднатися
У минулому році річкові перевізники зіткнулися з гострим дефіцитом вантажів, значно нарощували об’єми свого флоту та інвестували у напільні склади. У той же час лобі трейдерів виявилося сильнішим за лобі перевізників в змаганні довкола «річкового» законопроекту.
З 1 лютого 2020 року АТ «Укрзалізниця» знижує добову ставку плати за використання вагонів компанії.
У фокус учасників ринку дедалі більше потрапляє сегмент рейдової перевалки.
Конкуренція між судновласниками на річковому ринку вигідна великим зернотрейдерам
Прийняття законопроєкту №1182-1-д свідчить або про кричущу непрофесійність керманичів транспортної сфери України, або про їх державну зраду - стверджує Вадатурський в ексклюзивній колонці для сайту "Агрологістика"
Ймовірно, як трейдерам, так і портовим терміналам вже зараз необхідно переглядати бюджети на наступний рік і готуватися до меншого об'єму роботи.
На Київщині достатньо інфраструктури для відправки зернових річковим флотом. Так, перспективи є, але далеко не райдужні. Спробуємо пояснити чому.
Чому зростає попит на такі перевезення і які особливості завантаження зерна саме у контейнер
Заступник директора з регіонального розвитку стивідорної компанії ТОВ «Аскет Шиппінг» Андрій Харченко в ексклюзивній колонці для сайту "Агрологістика" стверджує, що в умовах загострення конкуренції нові ефективні технологічні рішення стали вирішальним фактором для зростання
Майже половину EBITDA «Кернел» згенерувала власна логістистика і трейдинг (торгівля), тоді як безпосередньо сільське господарство лише близько чверті.
Нещодавно «АМПУ» підготувала проект наказу по морському порту Херсон, де однозначно створюються умови, що обмежать можливості для бізнесу, а інвесторам, що вже вклалися у річкові перевезення вказується «на вихід».