Найбільшу українську баржу добудують в середині вересня

До середини вересня очікується остаточна добудова баржі D-6000, яку "Дунайсудосервіс" і "Дунайсудоремонт" будують для "Світловодського річкового терміналу" (холдинг "АгроВіста").

Найбільшу українську баржу добудують в середині вересня

До середини вересня очікується остаточна добудова баржі D-6000, яку "Дунайсудосервіс" і "Дунайсудоремонт" будують для "Світловодського річкового терміналу" (холдинг "АгроВіста").

Це знакова подія - баржа довжиною близько 128 метрів і шириною 16 метрів є найбільшою в історії України. Контракт на будівництво баржі класу "річка-море" для перевезення зернових вантажів був підписаний в січні 2020 року.

В Ізмаїлі вже приступили до фарбування люкових закриттів баржі, паралельно монтуючи деталі і механізми системи пересування люкових закриттів, встановлюють якірний пристрій і системи гідравліки.

"Ми знаходимося на фінальній стадії будівництва і робимо все для того, щоб здати її в термін. Тим більше що для замовника важливо якомога швидше почати перевозити зернові - як раз буде сезон", - розповідає в коментарі сайту "Агрологістика" виконавчий директор "Дунайсудосервіс" Станіслав Чімбер.

Будівництво баржі почалося в лютому, коли було закладено кіль. Щоб побудувати її максимально швидко, роботи були розподілені між двома Ізмаїльським підприємствами, які знаходяться близько один від одного. Секції збиралися паралельно з тим, щоб згодом дві частини баржі зістикувати.

Відзначимо, що на будівництво баржі пішло понад 1200 тонн української сталі.

Баржа проекту D-6000 буде використовуватися для роботи на Дніпрі та доставки зернових вантажів на рейд. Її параметри (127,6 м довжина, 16 м ширина і осаду 3,80 м) були визначені з урахуванням необхідності шлюзування. Надводний габарит порожнього судна - 6,70 м, водотоннажність в прісній воді - 6000 тонн. У морі на осадку 3,80 м. Водотоннажність становить 7418 тонн.

Баржа D-6000 має два трюми сумарним об'ємом 8000 кубометрів, що дозволяє при необхідності перевозити одночасно дві різні культури. Глибини Дніпра дозволяють завантажувати баржу в місті Дніпро до 6 тисяч тон, вище глибини дозволяють завантажувати 4300-4500 тонн.

Як зазначав раніше директор і співзасновник "Світловодського річкового терміналу" Юрій Скічко, будівництво нової баржі є продовженням реалізації стратегії холдингу "АгроВіста" (група компаній "УкрАгроКом" і "Гермес Трейдінг") з розвитку і управління власною логістикою. Холдинг скорочує обсяги перевезення залізничним і автомобільним транспортом, доставляючи вантажі по річках України в глибоководні порти, на рейдову перевалку.

Основні відвантаження планується здійснювати з Світловодського річкового терміналу, потужності одноразового зберігання зернових якого складають 94 тис. тонн і який здатний вантажити відвантажувати на водний транспорт до 8 тис. тонн в день. Нова баржа поповнить флот компанії, який зараз складається з 2 буксирів і 4 несамохідних барж загальною місткістю 7800 тон.

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал

 

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також