Понад сто компаній візьмуть участь в «Річковому форумі 2022: вантажі, перевізники, термінали»

Головна особливість Форуму: участь топ-менеджерів найвищої ланки та власників бізнесу (оператори річкових перевезень, компанії-вантажовідправники, агробізнес).

Понад сто компаній візьмуть участь в «Річковому форумі 2022: вантажі, перевізники, термінали»

10 березня 2022 року у Києві в готелі Radisson Blu (Ярославів Вал, 22) відбудеться 4-й «Річковий Форум 2021: вантажі, перевізники, термінали». 

«Річковий Форум» завдяки високому рівню учасників став головним майданчиком галузі. Головна особливість Форуму: участь топ-менеджерів найвищої ланки та власників бізнесу (оператори річкових перевезень, компанії-вантажовідправники, агробізнес). Очікується близько 150-200 учасників.

Організатор: Food & Agri PR

Партнери Форуму: Argo Shipping Group, Украгроконсалт, Європейська Бізнес Асоціація

«Цього року ми присвятимо багато уваги проблематиці старту роботи в умовах дії Закону Про внутрішній водний транспорт, рейдовій перевалці, реформуванню «Укрводшляху», аналізу та прогнозам вантажної бази, практичним кейсам доставки зерна річкою», - розповідає співорганізатор Форуму Ігор Гошовський.

Програма Форуму:

Перша дискусійна панель: «Закон «Про внутрішній водний транспорт»: стан імплементації»

Обговорюватиметься: Розробка та імплементація підзаконних актів, скасування одноразових дозволів для іноземного флоту, преференції українським перевізникам - ініціативи бізнесу та реакція влади. Відміна акцизу на пальне для вітчизняних судновласників: перспективи впровадження.

Друга дискусійна панель: «Річковий флот і перевізники»

Обговорюватиметься: Іноземний прапор в каботажі, конкуренція серед каботажних перевізників зернових, збільшення танкерного флоту для перевезень олії. Експериментальне шлюзування: перспективи впровадження. Чи можлива цілорічна навігація на Дніпрі. Суднобудування: коли судновласники будуватимуть новий флот на українських заводах. Кредитування ринку річкових перевезень. Нові умови шлюзовання: як вони позначилися на судоходстві та які подальші перспективи. Стан шлюзів та фінансування.

Третя панель: «Річкова інфраструктура: термінали та рейдова перевалка»

Обговорюватиметься: Нові тенденції в рейдовій перевалці, збільшення конкуренції між річковими та морськими терміналами. Будівництво нових зернових перевантажувальних комплексів чи розширення діючих потужностей: які тенденції. Проблеми та перспективи покупки/продажу річкових майданчиків. Мобільна перевалка: чи можлива вона на Дніпрі.

Четверта дискусійна панель: «Річкова вантажна база»

Обговорюватиметься: Перспективи перевезень зерна. Як підвищення тарифів УЗ вплинуло на ринок річкових перевезень. Вплив введення автомобільних WiM-комплексів на логістику зернових. Динаміка експорту продукції металургійних підприємств. Підвищення мита на металобрухт: як це вплинуло на перевалку у річкових портах. Міндобрива: які перспективи для річкових терміналів та перевізників. Тенденції логістики нафтопродуктів. Чи залишиться програма “Велике будівництво” драйвером ринку.

Спікери дискусійних панелей (оновлюється і доповнюється):

  • Бондарець Сергій, директор компанії «Вілліта»
  • Васьков Юрій, заступник міністра інфраструктури
  • Деркач Євген, директор терміналу «Акварель»
  • Кошель Ірина, директор Команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України
  • Литвин Юрій, директор "Укрводшлях"
  • Нікулін Олександр, комерційний директор «Арго Шипінг»
  • "Нібулон" (предствник компанії)
  • Онофрійчук Юрій, керівник “Ніка Транс Логістика”
  • Ремпен Артем, виконавчий директор «GR Agro»
  • Румянцев Роман, керівник Orange Oil
  • Черепанов Константин, заступник директора річкового терміналу «Дніпряни»
  • Феофілов Сергій, СЕО «Украгроконсалт»

Участь у форумі платна. Щоб зареєструватися, або отримати пропозицію для Партнерів перейдіть за посиланням

Відгуки учасників «Річкового Форуму» попередніх років можна почитати за посиланнями: 2020-го року, 2021-го року

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також