«УДГ Трейдинг» розпочав проєкт з річкової логістики

На сьогоднішній день його компанія використовує переважно автомобільні перевезення.

«УДГ Трейдинг» розпочав проєкт з річкової логістики

«УДГ Трейдинг» розпочав проєкт з річкової логістики, щоб мати додаткову ліквідність та не залежати від інших факторів, зокрема, проблем на залізниці. Про це розповів Михайло Тимощук, директор аграрного напрямку «УДГ Трейдинг‎»‎ в інтерв’ю Latifundist.

«Я вважаю, що річка‎‎ точно допоможе розвантажити й так завантажені логістичні шляхи України. Річка — це можливість оптимізувати логістику не тільки всередині країни, а й припортову. Хоча зараз багато терміналів, які готові справлятися з великими об'ємами, але, наприклад, довантаження з Миколаєва суднами Panamax, на мою думку, добре здійснювати саме через річку баржами.

До того ж є можливість розширення водних відправлень, наприклад, до Туреччини, Греції, Лівану чи до острова Крит. Звичайно, є багато суперечливих питань. Але загалом це та історія, яку можна розвивати. І якщо зараз зробити правильні дії у цьому напрямку, то вже через 5-7 років об'єми перевалки водним транспортом зростуть у 6-7 разів», - розповів Тимощук.

Якщо зараз зробити правильні дії у цьому напрямку, то вже через 5-7 років об'єми перевалки водним транспортом зростуть у 6-7 разів

Водночас він вказав і на значні проблеми в річковій логістиці. «Одна з проблем, з якою я зіткнувся у річковій логістиці, — це невелика ліквідність. Мало компаній-трейдерів, зацікавлених у купівлі зерна з подальшим завантаженням його на судно. Наскільки я зрозумів, це складніше, ніж відвантажити з елеватора. За відсутності правильного планування можуть бути простої судна — як з однієї сторони, так і з іншої. Впливають і погодні умови, які можуть відстрочувати постачання. Також кожен трейдер має свою квоту і свої зобов’язання щодо термінала. Тому він більше зацікавлений у терміналі, щоб закрити свої зобов’язання, аніж у купівлі в тебе з завантаженням. Навіть якщо ти сам організовуєш це завантаження», - вважає Тимощук.

На його думку розвиток річкової логістики можливий за умови сприяння великих компаній, які будуть працювати на цьому ринку і вкладати інвестиції.

«УДГ Трейдинг» з самого початку прораховували варіант побудови елеватора або покупки причалу трішки вище Дніпра чи біля Запоріжжя, там де є можливість вантажити судна з більшою осадкою. Також розглядали варіант купівлі власної баржі. Але вирішили перший рік поспостерігати за нашими результатами трейду і тільки після цього вирішувати, йти чи не йти в інфраструктурні проєкти, розповідає Тимощук.

На сьогоднішній день його компанія використовує переважно автомобільні перевезення. За розрахунками, цей вид перевезень гнучкий і найдоцільніший цього сезону – вважають у компанії.

«Веземо з Чернігівської, Житомирської, Київської областей. Тільки автомобільним транспортом. І питання інколи навіть не у вартості перевезень автомобільним транспортом, а радше у відсутності вагонів на залізниці і ‎космічних ставках на термінові перевезення», - підсумовує Тимощук.

Нагадаємо, 10 березня, у Києві, відбудеться вже 4-й «Річковий Форум 2022: вантажі, перевізники, термінали».

Відгуки учасників «Річкового Форуму» попередніх років можна почитати за посиланнями: 2020-го року2021-го року

Зареєструватися для участі можна за посиланням

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також