АМПУ чекає, коли бізнес сформулює єдине бачення щодо поглиблення БДЛК – Голодницький

  • 17 вересня 2020, 13:48

Існує відразу чотири ідеї щодо  БДЛК, стверджує голова АМПУ

Найближчим часом АМПУ не планує здійснювати днопоглиблення на 1-4 коліні Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу, оскільки досі між стейкхолдерами в Миколаївському порту не сформульовано єдиного спільного бачення цього проекту, про це заявив в.о. голови Адмінстрації морських портів України Олександр Голодницький під час круглого столу організованого комітетом логістики «Європейської Бізнес Асоціації», передає кореспондент сайту Agrologistyka.in.ua

"На жаль, портові оператори члени ради Миколаївського порту не сформулювали, що саме вони хочуть на цьому п’ятачку зробити, який обсяг перевалки, яка площа для днопоглиблення і якірних місць", - сказав Голодницький.

За його словами, на наступному тижні відбудеться скайп-колл, чи зум-конференція з бізнесом, де чиновник попросить сформулювати потреби. І лише після цього буде можливо перейти до проектування.

«Існує відразу чотири ідеї щодо  БДЛК. Ідея перша – «Панамакс» у повному вантажі – до 15 метрів днопоглиблення, це одна історія. Інші кажуть: ні, давайте «панамакс» у недовантаженому вигляді. Треті – тільки «хендімакс», який потім на Банку Трутаєва. Четверта ідея – комплексний проект з чергами. І рік за роком окремі кроки», - розповідає Голодницький.

Завдання має сформулювати порт, а АМПУ – під козирьок і виконувати, підсумував голова АМПУ.

Міністр інфраструктури Владислав Криклій також проанонсував окрему зустріч з бізнесом з цього питання.

Обсяг можливих капітальних інвестицій в проект оцінується в понад 1 млрд гривень.

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-канал



Читайте також