«Аскет Шиппінг» розпочав експлуатацію нової перевантажувальної техніки

  • 14 жовтня 2020, 15:05

Стивідорна компанія «Аскет Шиппінг» почала експлуатацію нової перевантажувальної техніки, призначеної для перевалки макухи та шроту. Перші машини, побудовані за власним проектом компанії, вже працюють в Бердянському морському порту.

Стивідорна компанія «Аскет Шиппінг» почала експлуатацію нової перевантажувальної техніки, побудованої за проектом фахівців компанії. Перші машини, побудовані за цим проектом для перевалки макухи та шроту, вже почали роботу в Бердянському морському порту. Сьогодні на причалі №5 компанія веде навантаження теплоходу Envar, який прийме партію 3300 тонн лушпиння соняшника і вирушить до Греції. Про це сайту «Агрологістика» повідомили в компанії.

«Для перевалки макухи, шроту потрібна дещо інша техніка, ніж для обробки зерна. Тому ми спроектували пересувні приймальні бункера зі скребковим робочим органом замість шнекового, який ми використовували раніше», - розповів заступник директора з регіонального розвитку стивідорної компанії «Аскет Шиппінг» Андрій Харченко. 

«Завдання полягало в тому, аби створити таку машину мобільною і маневреною на причалі, яка була б сумісною з мобільними суднонавантажувальними конвеєрами і змогла приймати зернові та харчові вантажі з різних типів самоскидів і автопричепів. Продуктивність роботи нової машини мала забезпечувати і завантаження наших голландських суднонавантажувачів, які при швидкості конвеєрної стрічки 3 метрів на секунду вантажать на судно до 300 тонн на годину », - пояснив вын.

За його словами, в результаті роботи з фахівцями українського машинобудівного заводу «Витязь», була спроектована машина, в яку заклали необхідні технічні рішення. Була вирішена задача збереження вантажу, зменшення енерговитрат і зниження собівартості при експлуатації техніки.

У компанії «Аскет Шиппінг» відзначають, що в цьому році на регіональному ринку збільшилася пропозиція експортних харчових вантажів. Якщо за весь 2019 рік стивідор відвантажив на експорт близько 50 тис. тонн харчових вантажів, то з початку цього року - вже 70 тис. тонн. До кінця 2020 року планується довести відвантаження насипних харчових до 100 тис. тонн. Що збільшить річний оборот експортних харчових вантажів компанії в Бердянському морському порту вдвічі.
 



Читайте також