Топ-15 портових терміналів з перевалки олії 2019-2020 МР

  • 30 вересня 2020, 09:40

П'ятірка найбільших портових терміналів опрацювала 71% всіх олій. Лідер - термінал "Евері"

Українські порти досягли рекордного показника перевалки олії - 5,7 млн тон. З урахуванням контейнерних партій ця цифра досягла 6,63 млн т. Потужності одноразовоuj накопичення досягли 1 млн тон. Про це йдеться в щорічному дослідженні «Експорт української олії з портів України» підготованому компанією Stark Shipping. Дослідження охоплює період з 1 вересня 2019 року по 31 серпня 2020 року.

В Україні зараз працює 15 терміналів з перевалки олії. Вони розташовані у 6 морських і 2-х річкових портах. При цьому в Маріупольському та Ізмаїльському портах перевалка олії ведеться за прямим варіантом. У річкових портах (Дніпровському та Світловодському) - на баржі.

П'ятірка найбільших терміналів опрацювала 71% всіх олій.

Топ-15 терміналів з перевалки олії виглядає наступним чином:

1.    «Евері» (Миколаїв) – 1 249 тис. т, 21,9% ринку.
2.    Allseeds (Південний) – 861 тис. т, 15,1% ринку.
3.    UPSS (Миколаїв) – 748 тис. т, 13,1% ринку.
4.    Risoil (Чорноморськ) – 705 тис. т, 12,4% ринку.
5.    Olir (Чорноморськ) – 510 тис. т, 9% ринку.
6.    RIO (Миколаїв) – 421 тис. т, 7,4% ринку.
7.    «Ніка-Тера» (Миколаїв) – 293 тис. т, 5,2% ринку.
8.    Delta-Wilmar (Південний) – 263 тис. т, 4,6% ринку.
9.    «Рісоіл Юг» (Південний) – 181 тис. т, 3,2% ринку.
10.    «Сателіт» (Маріуполь) -  156 тис. т, 2,7% ринку.
11.    BSIU (Чорноморськ) – 109 тис. т, 1,9% ринку.
12.    Dnipro River Port – 101 тис. т, 1,8% ринку.
13.    «Бессарабія» (Ізмаїл) – 67 тис. т, 1,2% ринку.
14.    OPCTC (Одеса) – 21 тис. т, 0,4% ринку.
15.    ІGT (Чорноморськ) – 6 тис. т, 0,1% ринку.

Інфографіку по цій темі можна перегляднути за посиланням

Найбільшу динаміку зростання показали термінали «Ніка-Тера» + 65% і UPSS + 48%, найгірше справи йшли у Risoil (-18%) і «Дельта-Вілмар» (-48%).

Імпорт пальмового масла за звітний період знизився. Так одеський термінал OPCTC знизив перевалку імпортного пальмового масла з 105 тис. тон до 100 тис. тон, а «Дельта-Вілмар» - зі 196 тис. тон до 80 тис. тон.

Швидкість навантаження олії в танкер найбільша у "Ніка Тери" - 460 тон за годину.

Читайте також: ТОП-20 експортерів української олії 2019/20 МР

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-канал



Читайте також