Argo Shipping Group поповнила флот

  • 25 вересня 2020, 14:50

Argo Shipping Group поповнила флот ще одним судном, яке розширює географію доставки.

Судноплавна компанія Argo Shipping Group поповнила флот ще одним судном – Monte Rosa A. Про це "Агрологістиці" повідомили у самій компанії. Це судно дедвейтом понад 3700 тонн, яке було побудовано 2006 року у Туреччині. 

"Ми взяли це судно у бербоут-чартер із правом викупу. Такий крок став продовженням нашої стратегії та програми, яка передбачає омолодження флоту, яким ми оперуємо. Тепер ми маємо дев’ять суден класу річка/море і чотири річкових судна, які працюють на лінії р. Дніпро – р. Дунай. Більш молодший флот означає не лише технічну надійність, але й вищі ставки фрахту для судновласника, за рахунок менших страхових витрат фрахтувальника, доступність для перевезення більшого переліку вантажів, з більш розширеною географією доставки.  Зазвичай судна старіші за 30 років важко проходять акредитацію у страхових компаніях, а якщо проходять, то сума страхового відсотку збільшується, адже збільшується і ризик", - зазначив у коментарі "Агрологістиці" комерційний директор компанії Argo Shipping Group Олександр Нікулін.

За його словами, поповнення флоту таким судном розширює можливості компанії. "Це вже третє судно такого класу, яке ми придбали за останній рік.  Воно виділяється тим, що має один великий трюм завдовжки 60 метрів, вантажопідйомність 3700 тонн та осадку у річці 4 метри, тому є зручним для перевезення різних вантажів, у тому числі і проектних, попит на які останніми роками збільшується. Їх можна доставляти за прямим варіантом з України навіть до портів Північної Європи. І вже сьогодні ми доставляємо цим судном вантажі із Запорізького річкового порту до Північної Італії та Сицилії, Франції та Хорватії", - розповів Нікулін.

Як зазначив комерційний директор Argo Shipping Group, зараз компанія в основному доставляє з українських портів до портів Європи метал, а до України судна повертаються із бокситами, содою та будівельними матеріалами. "Якщо говорити про зернові вантажі, то зараз кон’юнктура ринку несприятлива – вигідніше працювати із зерном на інших напрямках. Для розуміння: якщо ставки фрахту на зернові з портів Азовського моря до портів Туреччини зростають протягом останнього місяця, то в Україні ставки фрахту так і лишаються незмінними. З точки зору бізнесу краще тоді або працювати з іншими вантажами, або йти туди, де є попит та вищі ставки", - пояснив він.

ARGO SHIPPING GROUP спеціалізується на морських і річкових вантажоперевезеннях. Має у розпорядженні 13 одиниць флоту загальним тоннажем понад 40 тис. тонн, і здійснює вантажоперевезення з портів України до портів Чорноморського та Середземноморського басейнів. 
"На сьогодні ми маємо чітке розуміння того, що без оновлення флоту не буде розвитку як самої компанії так і судноплавства на Дніпрі в цілому, щороку ми бачимо, що вимоги Фрахтувальників до стану та віку флоту зростають, тому у програмі розвитку нашої компанії заплановане оновлення всього флоту у найближчі п'ять років", - зазначають у компанії. 
 



Читайте також