"Аскет-Шипінг" придбав буксир-штовхач

  • 27 жовтня 2020, 11:28

"Аскет-Шипінг" придбав буксир-штовхач для проводки своїх барж. Він вже пройшов модернізацію на відповідність класу Регістра судноплавства України і розширення району плавання. 

Компанія "Аскет-Шипінг" придбала буксир-штовхач для проводки барж, які вже є у наявності. Судно вже пройшло модернізацію на відповідність класу Регістра судноплавства України і розширення району плавання. Про це сайту "Агрологістика" повідомили у самій компанії.  "Буксир потребував ремонту, і 14 липня він зайшов до Ізмаїлу. Приблизно за два тижня розпочалися ремонтні роботи на підприємстві "Дунайсудоремонт". І от 22 жовтня ремонт закінчився. Спеціалісти виконали капітальний ремонт головної енергетичної установки із заміною дизель-генераторів та компресорів. Були відремонтовані основні механізми та системи, гвинтово-рульовий комплекс, виконані корпустні роботи", - розповів заступник директора з елеваторних комплексів компанії "Аскет-шипінг" Андрій Солодій.

Буксир проекту R809 був побудований у 1984 році у м.Галац (Румунія). Він має довжину 34,5 м, ширину - 11 м, висота борту 2,8 м, осадка - 2,02 м.

Нагадаємо, що "Аскет-Шипінгминулого року придбав дві баржі, які можуть одночасно перевозити 8000 тонн вантажу.Ці баржі були відремонтовані на заводі "Океан" у Миколаєві. Компанія ділилася планами доставляти зернові вантажі зі своїх зернових терміналів у Дніпрі та Запоріжжі на Банку Трутаєва та до морских портів.

ТОВ "Аскет Шиппінг" починало роботу у Бердянському морському порту в 2007 році як експедитор і судновий агент, займалося автоперевезеннями. У липні 2016 року компанія отримала статус портового оператора. Компанія інвестувала у створення припортових зернових складів і сертифікованих лабораторій, створювало автоколони, купувало засоби механізації і перевантажувальну техніку. "Аскет Шиппінг" вже інвестував близько $1 млн у портові споруди Бердянського морського порту і близько $4 млн - у створення припортової інфраструктури, що забезпечує доставку зернових від виробників до своїх припортових складів і до причалів навантаження морських суден. Компаніяї  має філії в Маріуполі, Херсоні та Миколаєві, вона також володіє двома річковими терміналами в Запоріжжі і Дніпрі.

 

 



Читайте також