Кілійський ССЗ побудував баржу

  • 15 жовтня 2020, 16:09

Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод передав УДП  баржу вантажепідйомністю 2000 тонн, побудовану з ліхтерів-донорів,. Вона буде перевозити генеральні та насипні вантажі річками Дунай та на Дніпро.  

На Кілійському суднобудівельно-судноремонтному заводі відбулася офіційна здача замовнику  баржі типу SLG №22. Про це повідомляє прес-служба УДП. Баржа побудована з ліхтерів-донорів, що дозволило зробити її 76,5 м удовжину. Ширина баржі – 11,0 м, висота борту – 3,9 м, осадка – 3,1 м, водотоннажність – 2 491,6 тонн. Вона буде перевозити генеральні та насипні вантажі річками Дунай та на Дніпро.  Вантажопідйомність судна – 2000 тонн. 

«Ми дуже пишаємося, що українське державне підприємство реалізувало цей проект в строк та на дуже якісному рівні. Це, в черговий раз, підтверджує, що суднобудування в Україні розвинене та відповідає сучасним як технічним вимогам, так і ефективності виробництва. КСБСРЗ може і має посісти провідне місце у національній програмі розвитку суднобудування для виконання стратегічних планів уряду в питанні розвитку внутрішніх водних шляхів», – зазначив в.о. голови правління ПрАТ «УДП» Олексій Хомяков.

«Україна має величезний потенціал у розвитку внутрішніх водних шляхів. І незважаючи на пандемію та кризу, наші профільні підприємства продовжують розвиватися, використовувати вікно нових можливостей і досягати позитивних результатів у роботі. Один із таких прикладів – Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод, який сьогодні офіційно передав замовнику новозбудовану баржу. Радий, що нове керівництво УДП щодня докладає максимум зусиль, щоб і компанія, і галузь всебічно розвивалася», – зазначив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

За словами в.о. директора КСБСРЗ Олександра Бондаренко, завод   готовий реалізовувати масштабні та амбітні проекти, і збудована баржа  лише невелике підтвердження цьому факту. "Ми маємо як технічний потенціал, так і професійну команду, залучаємо молодих спеціалістів. Підприємство готове працювати на ринкових умовах та реалізовувати амбітні проекти, в тому числі з залученням іноземних спеціалістів та новітніх технологій", – зазначив він і додав, що сьогодні підприємство має зовнішніх клієнтів, що також позитивно вплинуло на фінансові результати. Перше півріччя 2020 року Кілійський суднобудівельний-судноремонтний завод завершив з прибутком у розмірі 4,1 млн грн. Це найкращий результат підприємства за останні  десять років.

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» є однією з найбільших судноплавних компаній як в Україні, так і у Придунайському регіоні. Компанія займає близько 20% ринку вантажних перевезень р. Дунай (від гирла річки Дунай до порту Кельхайм, Німеччина – протяжність 2400 км). УДП має у своєму розпорядженні морський і річковий флот.



Читайте також