«НІБУЛОН» збільшив перевезення річками у 2020 році на 9%

  • 05 лютого 2021, 16:05

Йдеться як про транспортування "Нібулоном" зернових культур, так й інших видів вантажів

У 2020 році «НІБУЛОН» транспортував водними шляхами 4,14 млн тон вантажів. Про це повідомляє прес-служба компанії. Це на 8,9% більше, ніж у 2019 році, коли «НІБУЛОН» перевіз 3,8 млн тон. 

У компанії відмічають, що це кращий показник за всю історію водних перевезень компанії і у планах на цей рік – довести обсяги перевезень до 5 млн тонн.

Прес-служба компанії уточнює, що йдеться як про транспортування зернових культур, так й інших видів вантажів – будівельних матеріалів, металу, великогабаритних вантажів тощо.

Наростити обсяги  річкових перевезень «НІБУЛОН» зміг, зокрема, завдяки збільшенню флоту. Так, компанія побудувала два буксири проєкту Т410. А також протягом усього року експлуатувала 140-метровий самохідний плав кран NIBULON MAX, який спустили на воду у вересні 2019 року. На Дніпрі у 2019-2020 роках почали працювати два нових перевантажувальні  термінали – філія «Тернівська» у Запорізькій області та філія «Зеленодольська» у Дніпропетровській. 

Читайте також Криза на річці: чому річкові перевізники залишилися без зерна

NIBULON MAX дозволив оптимізувати роботу усього флоту. І за перший рік своєї роботи продемонстрував високі показники з відвантаження сільгосппродукції на експорт – 2,5 млн тон. До початку його роботи для обробки аналогічних об’ємів вантажів компанія використовувала відразу три плавкрани. А за підрахунками фахівців компанії,  технічні можливості крану дають змогу підвищити річні обсяги перевалки вантажів безпосередньо флотом компанії до 4–5 млн тонн/рік. А експортні показники компанії – до 8 млн тонн сільгосппродукції щороку.

У компанії зазначають, що введення в експлуатацію у 2020 році малогабаритних і більш маневрених буксирів проєкту Т410 дозволило заощаджувати пальне під час виконання насамперед припортових робіт і таким чином вивільняти лінійні буксири, які тепер задіяні безпосередньо на виконанні рейсів. Вони легко маневрують біля причалів та на рейдах річкових якірних стоянок, беруть участь у формуванні та підготовці караванів несамохідних суден для їх буксирування/штовхання більш потужними буксирами, їх залучають до проведення несамохідних суден компанії через шлюзи.

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-канал



Читайте також