Річкові порти наростили перевалку шроту у 2019-2020 МР

  • 06 листопада 2020, 12:43

Миколаївський річковий порт ( «Укррічфлот») наростив обсяги перевалки шроту на 56%.

За минулий маркетинговий рік (1 вересня 2019 року – 31 серпня 2020-го) річкові порти України відправили на експорт 388 917 тонн шроту та жмиха. Це більше показників за попередній маркетинговий рік, коли з річкових портів пішло на експорт 208 624 тонн. Такі дані містяться у щорічному звіті з експорту українського шроту/макухи, який підготувала компанія Stark Shipping.

За даними, зібраними компанією, Миколаївський річковий порт ( «Укррічфлот») наростив обсяги перевалки на 56%. Якщо в минулому сезоні це було 137 196 тонн, то в 2019-2020 МГ – вже 214 323 тонн.

Термінальний комплекс завантажує баржі за допомогою конвеєрної стрічки біля 4-го причалу. Але максимальна осадка причалу не дозволяє вантажити великотоннажні судна, тому далі вони відправляються для дозавантаження основного судна. Компанія Bunge довантажує свої основні суда або у власного причалу, або на зовнішньому рейді Миколаївського порту. А компанія Eridon довантажує або біля 7-го причалу, або на внутрішньому рейді річпорту.

Дніпропетровський річковий порт перевантажив в цьому МР 102 633 тонн, в той час, як в 2018-2019 МГ перевалка склала 40 544 тонн. Як говориться в дослідженні Stark Shipping, з Дніпра йдуть, зокрема, баржі зі шротом компанії Bunge, які в подальшому довантажують балкери біля власного причалу компанії (16 850 тонн) або на зовнішньому рейді Миколаївського порту (78 266 тонн).

Херсонський річковий порт з 18 873 тонн збільшив перевалку до 20 648 тонн. Запорізький річковий порт наростив її з 29 109 тонн до 42 700 тонн. Крім того, відвантажувати шрот початку річковий порт «Дніпряни».

Читайте також Названо найбільших експортерів шроту/жмиху 2019-2020 МР

Більше інформації дивіться також в інфографіках по темі



Читайте також