Чинність списку малодіяльних залізничних станцій призупинено

  • 04 вересня 2020, 10:45

"Довідник станцій з незначним обсягом роботи" з переліком станцій за перше півріччя 2020 р. призупиняє свою дію.

Фото: аgrologistyka.in.ua

Чинність списку малодіяльних залізничних станцій «Укрзалізниці» призупинено. Про це йдеться у листі директора департаменту комерційної роботи АТ "Укрзалізниці" Андрія Мірошникова. 

"Починаючи з 13:00 3 вересня 2020 р. "Довідник станцій з незначним обсягом роботи" з переліком станцій за перше півріччя 2020 р. призупиняє свою дію. Повідомлення про відновлення дії Довідника буде надано окремим листом. Інформуйте причетних", - йдеться у листі.

Тепер УЗ повинна припинити стягувати з клієнтів додаткову плату за подачу/забирання вагонів на малодіяльних вантажних станціях.

"Список малодіяльних станцій обнулений! АТ" Укрзалізниця "призупиняє утримання додаткової плати за подачу вагонів на малодіяльні вантажні станції", - написав у Facebook заступник директора департаменту комерційної роботи АТ "Укрзалізниця" Валерій Ткачов.

Нагадаємо, що напередодні 31 серпня УЗ публікувала новий перелік малодіяльних станцій. До нього увійшли 248 станцій. При цьому з нього тоді виключили 82 станції і включили 90 нових. 

Учасники ринку неодноразово нарікали, що чиновники УЗ на свій розсуд визначають, яким станціям бути в списку, що створює підставити для корупції.

Зазначимо, що 6 липня цього року Антимонопольний комітет України оштрафував УЗ на 18,28 млн. грн., визнавши введення додаткової послуги подачі вагонів на малодіяльні станції зловживанням монопольним становищем. Адже при наявності конкуренції на ринку підприємства мали б можливість відмовитися від підписання додаткової угоди до договору, яка призводить до істотного збільшення їхніх витрат, і вибрати іншого постачальника послуг.

УЗ самостійно встановила перелік малодіяльних станцій і у безальтернативном порядку запропонувала укласти додаткові угоди до договору про надання послуг, ввівши послугу "Подача і прибирання вагонів і контейнерів для навантаження або вивантаження на малодіяльних станціях для виконання комерційних операцій, а також робіт з прийому , видачі, навантаження і вивантаження".
Вартість склала 170,38 грн без ПДВ (204,46 грн з ПДВ) за 1 вагон / 1 кілометр і надалі зростала. При цьому, як показав аналіз статей витрат вартості послуги, який провів АМКУ, вона є економічно необґрунтованою. Зокрема, її встановили без урахування різних обставин - кількості вагонів, наповненості і т.д.

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал



Читайте також