У компанії вважають, що реформа УЗ сприятиме конкуренції

Компанія Kernel висловилася на підтримку реформування "Укрзалізниці", яке передбачає розділил на оператора інфраструктури та філію вантажних перевезень.
"Ми підтримуємо розвиток залізничного транспорту України, а також імплементацію пакету директив Європейського Союзу. Вони передбачають реформування системи та визначають потребу більшої інтеграції української залізниці у конкурентний ринок. Нова команда УЗ вже розпочала трансформації в цьому напрямку. Зокрема у 2021 році компанія планує направити на свою модернізацію 27 млрд грн інвестицій. З них 70% — на оновлення рухомого складу та інфраструктури. Дуже правильним є рішення менеджменту про структурну реформу, в рамках якої підприємство вже розділили на оператора інфраструктури "УЗ Інфра" та філію вантажних перевезень "УЗ Карго", - сказано на сторінці компанії у Фейсбуці.
У Kernel підкреслюють, що це призведе до того, що фінансові потоки будуть прозорими, а управління кожним видом діяльності національного оператора - якісним. І додають, що система перевезень в Україні давно потребувала змін, тому розподіл УЗ "відкриває нові шляхи для розвитку та зростання ринку приватної тяги, встановлення прозорих тарифів на перевезення і доступ бізнесу до інфраструктури".
Нагадаємо, що Наглядова рада АТ "Укрзалізниця" вирішила скасувати рішення правління УЗ про створення окремого підприємства в сфері вантажоперевезень - філії UZ-Cargo. Члени правлінні вважають такий крок перевищенням повноважень. І наголошують на тому, що позиція не узгоджена з позицією з Кабінету Міністрів України та суперечить стратегії розвитку компанії.
Про створення UZ-Cargo повідомив у січні міністр інфраструктури України Владислав Криклій. Він заявив про те, що була затверджена нова організаційна структура УЗ, яка відповідає європейським нормам і вже створено філію вантажних перевезень UZ-Cargo, а також оператор інфраструктури "УЗ Інфра".
Тобто, відбудеться організаційний і фінансовий поділ на оператора інфраструктури та перевізника.
"УЗ Карго" має надавати рухомий склад та організовувати вантажні роботи на станціях. До її складу мають увійти 14 вагонних депо, локомотивне депо тощо. У міністерстві запевняють, що структурна трансформація УЗ дозволить забезпечити прозорість фінансових потоків всередині товариства, підвищить якість управління кожним видом діяльності та посприяє підготовці до появи приватних конкурентів на ринку залізничних перевезень.