Порт "Ніка-Тера" збільшив кількість власних локомотивів до десяти

  • 03 грудня 2020, 12:06

Це оптимальна кількість локомотивів для повноцінного і безперебійного забезпечення всього виробничого процесу. 

«Морський спеціалізований порт НІКА-ТЕРА», що входить до складу Group DF, придбав локомотив ЧМЕ-3. Тепловоз з електричною передачею і дизельною силовою установкою модернізований для виконання вивізної, маневрової і легкої магістральної роботи на залізничних коліях.

Таким чином, кількість власних тепловозів порту збільшилася до десяти. Як зазначає прес-служба підприємства, ця покупка здійснена в рамках масштабної програми із збільшення пропускної спроможності порту, реалізація якої почалася три роки тому.

«Це додаткові логістичні можливості для наших клієнтів, велика виробнича незалежність і маневреність. Це також зниження виробничих ризиків. У порту працюють десять локомотивів, і всі вони періодично проходять ремонт або техобслуговування. Ремонт локомотива в середньому займає 90 діб. Зараз, після покупки, в порту оптимальну кількість локомотивів для повноцінного і безперебійного забезпечення всього виробничого процесу і стабілізації поставок  Ми маємо намір збільшувати пропускну здатність порту і покращувати рівень обслуговування наших клієнтів, які активно використовують ж / д транспорт для доставки вантажів в порт», - прокоментував начальник порту «МСП НІКА-ТЕРА» Алім Агакішіев.

В рамках програми по збільшенню пропускної спроможності порту «НІКА-ТЕРА» вже побудовані та експлуатуються залізничні колії довжиною понад 23 кілометрів з 14 централізованими і 25 ручними вузлами стрілочних переводів. На підприємстві функціонують п'ять спеціальних вагових комплексів для розвантаження вагонів, для оптимізації логістичних операцій планується будівництво додаткових вагових комплексів. Порт може обробляти близько 720 вагонів на добу.. Власна залізнична інфраструктура дозволяє повноцінно забезпечувати весь виробничий процес, пов'язаний з залізничними поставками.

Програма із збільшення пропускної спроможності порту включає: лабораторію, точність вимірювань якої становить 100%, ваговий комплекс, з двох технологічних ліній, максимальна продуктивність кожної лінії - до 1800 м3 на годину. Крім цього порт має чотири навантажувальні машини продуктивністю до 1500 тонн на годину, а також вісім причалів загальною довжиною 1900 метрів. Group DF інвестувала в розвиток порту понад 1,5 млрд гривень.

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-канал



Читайте також