Состоялся "Речной Форум 2021"

В Форуме приняли участие представители 70 украинских компаний, а также гости из Беларуси и посол Нидерландов Йеннес где Мол.

Состоялся "Речной Форум 2021"

18 березня у Києві втретє відбувся щорічний «Річковий Форум» організований комунікаційним агентством Food&Agri PR. У Форумі взяли участь представники 70 українських компаній, а також гості з Білорусі та посол Нідерландів Йеннес де Мол.

Форум традиційно складався з панельних дискусій та був акцентований на нетворкінг.

Перша дискусійна панель була присвячена обговоренню прийнятого в грудні минулого року Закону про Внутрішній водний транспорт, а також подальшим законодавчим ініціативам на ринку річкових перевезень.

У цій панелі взяли участь Посол Королівства Нідерланди в Україні Йеннес де Мол, Голова підкомітету з питань річкового транспорту Комітету Верховної Ради України Ковальов Артем, Голова комітету логістики "Європейська бізнес Асоціація" Копійка Ольга, Директор Команди підтримки реформ Міністерства інфраструктури Кошель Ірина, а також Керуючий партнер Юридичної компанії LEGRANT Тітаренко Тетяна.

Йеннес де Мол розповів, що Нідерланди вже багато років підтримують та стимулюють Україну на шляху реформування сектору річкових перевезень. 

«Наша мотивація досить проста. Ви бачите Дніпро, але не бачите там суден. Це потрібно виправити. Вітаю вас з прийняттям закону про ВВТ. Це перезапустить розвиток внутрішнього судноплавства України. Звичайно, ще багато чого потрібно зробити, але ви вже на шляху до цього», - відзначив посол. За словами Йенеса де Мола, запускаючи ініціативу підтримки реформи в 2016 році, Нідерланди вирішили, в першу чергу, поділитися з Україною досвідом.

Також голова Державної адміністрації водного тнаспорту Білорусі Тетяна Таболіч розповіла про те як відбуається лібералізація ринку в її країні.

Артем Ковальов та Ірина Кошель приділили багато уваги другому етапу реформи, а саме створенню Державного фонду фінансування внутрішніх водних шляхів.

Друга дискусійна панель мала назву: «Флот і перевізники. Що змінить іноземний прапор в каботажі». З гострою критикою прийнятого закону про ВВТ виступили її спікери Директор ТОВ "Вілліта" Бондарець Сергій, заступник генерального директора НІБУЛОН Михайло Різак, Директор "Грейн-Трансшипмент" Григоренко Олександр, Співвласник холдингу "Агровіста" та гендиректор Світловодського Річкового Терміналу Скічко Юрій. Перш за все йдеться про те, що існуючі оператори річкового флоту потрапляють в нерівні умови з тими компаніями, що плаватимуть під іноземним прапором в каботажі.

В рамках цієї панелі вдалося також торкнутися теми кредитування суднобудівних проектів, а також розпитати представників найбільших суднобудівних підприємств про їхні плани та поточну ринкову ситуацію.

Третя панель: «Інфраструктура річкових терміналів та залізниця». Перший заступник Укрводшлях ДП Банніков Олександр розповів про те, які напрямки фінансування інфраструктури річки Дніпро є пріоритетними для його підприємства, а також поділився інформацією про те як вплине поточне реформування на цю діяльність.

Соха Віктор, Директор терміналу «Дніпрокарго» розповів про результати його  терміналу у минулому році та чому його показники виявилися дещо кращими, ніж у конкурентів.

Окремою підтемою цієї панелі був вплив на річкові перевезення тих процесів, що відбуваються на залізниці. Керівник служби залізничної логістики "Кернел" Кравченко Михайло розповів, що річка, попри негативну поточну кон’юнктуру, продовжує перебувати у фокусі інтересів його компанії і навіть не виключив, що у майбутньому холдинг може інвестувати у власний флот.

Заступник департаменту комерційної діяльності Укразалізниці Валерій Ткачев розповів про те які плани в УЗ щодо тарифної політики.

В 2020-му році перевезення вантажів Дніпром суттєво впали, тож значний інтерес учасників форуму був прикутий до завешальної четвертої панелі «Річкова вантажна база. Де брати додаткові вантажі та як здешевити логістику».

Президент "Української зернової асоціації" Горбачьов Микола розповів, що УЗА налаштована оптимістично щодо врожаю цього року, хоча прогнозує дещо менші цифри, ніж Кабмін.

Про перевезення продукції ГМК розповів Директор DCH Logistics Божик Денис, про аграрні вантажі – керівник департаменту Archer Daniels Midland Євчук Денис, про річкові перевезення олії – директор United Barge Company Костянтин Ромашко.

Форум відбувася за підтримки SmaСom Trade, «Грейн-Трансшипмент» та Холдинг АгроВіста.

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також