Як вплинула аварія в Суеці на роботу українських портів

Аварія балкера Ever given в Суецькому каналі на ритмічність відвантаження українського експорту не вплинула.

Як вплинула аварія в Суеці на роботу українських портів

Аварія балкера Ever given в Суецькому каналі на ритмічність відвантаження українського експорту не вплинула. Про це повідомили в компанії Stark Shipping - найбільший незалежний судновий агент України.

«Вантажені балкери з Китаю в Україну не ходять, а порожні судна приходять не з тих напрямків, які вимагають проходження через Суец», - розповідає Андрій Соколов, директор з розвитку Старк Шиппінг.

За його словами, імпорт балкерами в Україну (боксити, зокрема), які замиваються і потім стають під навантаження - теж проходять не через Суецький канал.

Спостерігається вплив на підхід імпортних контейнерів, однак саме в Україні є резерв потужності контейнерних терміналів, і вони повинні легко впоратися зі сплеском імпорту після відновлення роботи каналу.

Згідно даних компанії Stark Shipping, в «суецькому заторі» застрягло 8 суден з вантажем українських компаній, таких як Nibulon, Cargill, Metinvest, ArcelorMittal. Серед вантажів: кукурудза (три судна), пшениця (одне судно), залізна руда (три судна) і металопродукція. Більшість з них рухаються в Китай. В цілому «підвисло» понад 680 тис. тонн українського експорту.

Нагадаємо, EVER GIVEN сів на мілину в південній частині Суецького каналу близько 8 години ранку 23 березня. Контейнеровоз довжиною 400 метрів розвернувся поперек каналу, чия ширина складає всього 350 метрів, і уперся в його стінки, а потім занурився носом у пісок. В результаті, по обидва боки від входу в канал виникли величезні черги.

Згідно з даними Lloyd's List, блокування каналу в глобальному розрізі щодня затримує товарів на суму майже 9,6 млрд доларів в день або 400 млн доларів на годину.

Читайте також ТОП-30 зернових портових терміналів України 2020 року

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також