Два річкові перевізники заявили про спробу МІУ усунути їх з ринку

Керівництво «Юнайтед Барж Компані» та «Річморлогістика» у зверненні до Президента України Володимира Зеленського та Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля стверджує, що зіткнулося з тиском з боку влади та спробами МІУ змінити правила роботи на ринку.

Два річкові перевізники заявили про спробу МІУ усунути їх з ринку

"Міністерство інфраструктури закликає бізнес інвестувати у розвиток річкових перевезень, але насправді робить все можливе для того, щоб навіть ті нечисленні інвестори, що ризикнули і завели на річку свій флот – пішли з ринку і стали наглядним прикладом для інших – ніколи не мати з українськими річками справи і ніколи не вірити українській владі", - стверджує Костянтин Ромашко генеральний директор United Barge, найбільшого перевізника соняшникової олії річками України.

В компанії стверджують, що МІУ виключно через лобізм певних комерційних структур нещодавно безпідставно ініціювало перегляд класифікаційних документів, виданих Регістром судноплавства України. Таким чином компанії, що вклали у річкові перевезення значні кошти можуть втратити свої інвестиції.

«Ми провели роботу щодо аналізу міжнародного та європейського законодавства та заявляємо, що судна наших компанії є повністю безпечними. Вантаж не становить загрози навколишньому середовищу. Про це існує заключення державних науково-дослідних інститутів та юридичних компаній. Також наші компанії мають страхові поліси, що гарантують повне вирішення будь-якої нестандартної ситуації, що може статися під час перевезення вантажів.

Ми закликаємо владу не утискати Український бізнес, що створює робочі місця, сплачує податки до державного бюджету та працює за законами української держави», - стверджується у відкритому листі.

Представники компанії також закликають бізнес спільноту відреагувати і не допускати ситуації, коли держава намагається змінити правила роботи інвестора на ринку вже після того як він інвестував значні кошти у свій проект.

«Юнайтед Барж Компані» та «Річморлогістика» разом відроджують річкові перевезення і таким чином розвантажують автомобільні дороги задля того, щоб результати програми Президента України «Велике будівництво» залишилися на довгі роки, створюють робочі місця та налагоджують принципово нові способи логістики аграрного експорту.

Керівництво компаній сподівається, що МІУ не перетвориться на слухняний інструмент в руках комерційних структур, що хочуть усунути конкурентів з ринку і забезпечить доброчесним прозорим і відкритим інвесторам надійні та довгострокові правила гри на ринку.

Скан відкритого листа Президенту та Прем’єр-Міністру можна переглянути за лінком

Висновок щодо можливості використання однобортних барж згідно законолавства

Висновок щодо можливості перезення олії

Висновок експерта

Для довідки:

"Юнайтед Барж" була створена у 2019 році з ціллю управління логістичноим ланцюжком поставки харчових рослинних олій рійчками Дніпро і Південний Буг. 

У компанії надійний флот - танкера вантажопідйомністю від 2,6 до 3 тис. тонн, що перебувають в чудовому стані і перед покупкою пройшли інспекцію в Нідерландах. Всі танкера були класифіковані Регістром Судноплавства України, ходять під українським прапором, пройшли ремонт і переобладнання на українських підприємствах 

6 травня 2020 р. "Юнайтед Барж"  першою в Україні здійснила STS операцію (Ship-to-Ship) по довантаженню соняшникової олії з баржи на морський танкер на зовнішньому рейді Миколаївського порту. Вантажовідправником виступила компанія Kernel.

Также перевізник першим в Україні здійснив операцію, коли морський танкер Stolt Megami був повністю завантажений соняшниковою олією з барж без використання наземної інфраструктури.

Підписуйтесь на нашу сторінку в facebook
Підписуйтеся на наш Телеграм-канал

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також