«Рівер Порт Едженсі» відкликала свій позов проти експлуатації якірних стоянок на рейді Херсону

«Рівер Порт Едженсі» пов’язують з майбутнім концесіонером Херсонського порту – Risoil.

«Рівер Порт Едженсі» відкликала свій позов проти експлуатації якірних стоянок на рейді Херсону

22 червня Окружний адміністративний суд м.Києва прийняв відмову ТОВ «Рівер Порт Едженсі» від позову проти ДП АМПУ про визнання протиправним та нечинним Обов’язкових постанов по морському порту Херсон щодо експлуатації якірних стоянок на рейді. 

Нагадаємо, ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 грудня 2020 року було відкрито провадження у цій справі.

Читайте також Чому вантажі оминають Херсон

На стороні Адміністрації морських портів у якості третьої особи виступали Приватне акціонерне товариство «Судноплавна компанія «Укррічпорт», Приватне акціонерне товариства «Дніпровський термінал», Товариство з обмеженою відповідальністю «Реал-Агент», Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонська стивідорна компанія», Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро-Транзит-Інвест», Товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодський річковий термінал», оскільки вони також здійснюють свою господарську діяльність в акваторії морського порту Херсон та Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції.

Нагадаємо, що у вересні 2020 року Координаційна рада стивідорів Херсонського порту, яка об’єднує дев’ять компаній, заявила, що вантажообіг на внутрішньому рейді Херсонського морського порту (складає біля 1 мільйона тонн в рік) виявився під загрозою.

Причиною заяви стало те, що новий голова Херсонської філії АМПУ намагався скасувати усі якірні стоянки в акваторії порту окрім однієї. Учасники ринку говорять, що в цьому був зацікавлений майбутній концесіонер Херсонського порту.

«Рівер Порт Едженсі» також пов’язують з майбутнім концесіонером Херсонського порту – Risoil.

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також