Роботу якірних стоянок на рейді Херсону розглядатимуть в суді

ТОВ «Рівер Портс Едженсі» позивається до Державного підприємства «Адміністрація морських портів України»

Роботу якірних стоянок на рейді Херсону розглядатимуть в суді

ТОВ «Рівер Портс Едженсі» позивається до Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» про визнання нечинними норми Обов`язкових постанов по морському порту Херсон щодо експлуатації якірних стоянок на рейді, пише maritimebusinessnews.com.ua

Відповідна заява надійшла до Окружного адміністративного суду міста Києва. Позивач просить суд визнати протиправними та нечинними норми Обов`язкових постанов по морському порту Херсон, а саме пункту 8.16 та пункту 15.3 у частині можливості експлуатації якірних стоянок, розташованих на рейді порту для вантажних операцій.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 грудня 2020 року відкрито провадження у справі, призначено підготовче засідання. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 31 грудня 2020 року відмовлено у задоволенні заяви позивача про вжиття заходів забезпечення позову.

На стороні Адміністрації морських портів у якості третьої особи виступатиме Приватне акціонерне товариство «Судноплавна компанія «Укррічпорт», Приватне акціонерне товариства «Дніпровський термінал», Товариство з обмеженою відповідальністю «Реал-Агент», Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонська стивідорна компанія», Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро-Транзит-Інвест», Товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодський річковий термінал», оскільки вони також здійснюють свою господарську діяльність в акваторії морського порту Херсон та Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції.

Читайте також: Херсонський порт «зерновий хаб»? Забудьте

Нагадаємо, що у вересні 2020 року Координаційної ради стивідорів Херсонського порту, яка об’єднує дев’ять компаній, заявила, що вантажообіг на внутрішньому рейді Херсонського морського порту (складає біля 1 мільйона тонн в рік) виявився під загрозою. Причиною заяви стало те, що новий голова Херсонської філії АМПУ намагався скасувати усі якірні стоянки в акваторії порту окрім однієї. Існує припущення, що в цьому зацікавлений концесіонер Херсонського порту.

До складу Координаційної ради стивідорів Херсонського порту входять: ТОВ "Реал-Агент", ПрАТ "Дніпровський Тремінал", ТОВ "НСК-Агро", ПП " Судосервіс", ТОВ " Екозерно", ТОВ "Смарт-Мерітайм Груп, ТОВ "Максігрейн Україна", ХДЗ "ПАЛАДА", ТОВ "Вторметескпорт".

Читайте також інтервю з представниками Координаційної ради стивідорів Херсонського порту від вересня 2020 року

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook
Слідкуйте за нашими новинами на Телеграм-каналі

Читайте також